Despite leaving Fox News last month, Sarah Palin is not joining Al Jazeera America as a talking head. She is, however ,certainly mocking a Washington Post report today incorrectly claiming she was. “Hey @washingtonpost, I’m having coffee with Elvis this week. He works at the Mocha Moose in Wasilla. #suziparkerscoops #idiotmedia,” the former GOP VP candidate wrote on Twitter today. Earlier in the day, the Post ran a seemingly unbelievable story by blogger Suzy Parker on its website saying Palin was heading to the new U.S. version of the Qatar-based network. Parker’s story cited a February 4 report on the Daily Currant as its source for Palin’s new gig. The story quoted the conservative former Alaska Governor as saying Al Jazeera “told me they reach millions of devoutly religious people who don’t watch CBS or CNN. That tells me they don’t have a liberal bias.” However, what the Post didn’t realize was the Currant is a news parody website and the original story was meant to be funny and not at all factual. The Post has since both changed its story and issued a correction. “CORRECTION: An earlier version of this post and the post’s URL incorrectly reported that Sarah Palin had signed on as a contributor to the Al Jazeera America news network. The blogger cited a report on the Daily Currant Web site as the basis for that information without realizing that the piece was satirical,” said the Post later Tuesday morning. Palin added on Twitter after the correction: “A @washingtonpost writer once promised not to write about me for a month. That was a good month for me. #idiotmedia”

Related: Al Jazeera Paid $500M For Current TV

Deadline's Dominic Patten - tip him here.

For all of Deadline's headlines, follow us @Deadline on Twitter.