James Goldston Tapped To Be ABC News President

By | Thursday April 10, 2014 @ 5:50am PDT

James GoldstonABC made a pro forma announcement this morning, officially naming ABC News SVP James Goldston to replace Ben Sherwood as president of the news division. Last month, when Sherwood was promoted to co-chairman of Disney Media Networks and president of Disney/ABC Television Group, following Anne Sweeney’s surprising decision to step down as president of the Disney/ABC Television Group to become a TV director, the list of possible Sherwood replacements read like this:

1) James Goldston

2) James Goldston

3) James Goldston

abc-news110915165209Goldston’s the guy credited with saving Nightline from oblivion, and turning Good Morning America into the franchise that deposed NBC’s Today as king of the morning show ratings — though Goldston already had been upped to Sherwood’s No. 2 guy, and Tom Cibrowski, who’d worked with Goldston on GMA, had been promoted to GMA chief when the program actually went in for the kill. Discussions about Goldston generally include the expression “golden gut” and he is said to be well-liked in the news division. He’s also considered so valuable to the news operation that discussion of Sherwood-replacement plans didn’t seem to include any other names.

Related: Q&A: Incoming Disney/ABC TV Group Co-Chairman Ben Sherwood
Read More »

Comments (1)

UK Parliament Blasts BBC Over Severance Payouts: “Cronyism Was A Factor”

By | Monday, 16 December 2013 12:20 UK

bbcBritain’s Public Accounts Committee, a Parliamentary oversight group, has strongly criticized the BBC over severance packages paid to senior execs that in the three years to December 2012 totaled £25M ($40.8M). “There was a failure at the most senior levels of the BBC to challenge the actual payments and prevailing culture, in which cronyism was a factor that allowed for the liberal use of other people’s money,” the PAC said today. The BBC is funded by a compulsory £145.50 license fee paid by British households on an annual basis. The committee called some of the justifications provided by the BBC “extraordinary.” The group particularly noted comments made by former BBC director general, Mark Thompson, who is now president of The New York Times Company, when he appeared before it in September. Thompson “claimed that it thompsonwas necessary to pay his former deputy and long-term colleague Mark Byford an extra £300,000, not because the BBC was obliged to, but to keep Mr Byford ‘fully focused’ instead of ‘taking calls from head hunters’,” the PAC noted. In 2010, Byford was paid two years’ salary, half of it in lieu of notice, and was retained and paid for eight more months. The spokeswoman for the New York Times provided that paper with a statement from Thompson that reads in part: “Severance payments for senior managers working for public organizations are inevitably unpopular and controversial. The sole reason for making these payments was so that the BBC could rapidly reduce the number of senior managers and make far larger savings on behalf of the public… Despite some inflammatory language in the PAC report, there is absolutely no evidence of any wrongdoing by anyone at the BBC in relation to these severance payments.”

New BBC director general Tony Hall, who succeeded George Entwistle after he lasted only 54 days on the job and was forced out over a series of scandals that erupted in late 2012 (and was given a controversial £450,000 payout), has moved to cap severance pay at the broadcaster. The PAC says it welcomes the changes and agrees with Hall that the BBC had “lost the plot” in its management of severance payments in recent years. PAC chairwoman Margaret Hodge said the payments had put the BBC’s reputation at risk. The stinging rebuke comes at a time when the BBC has been making some headway in rebuilding its tarnished reputation after the late 2012 crises that included child sex abuse revelations surrounding Jimmy Savile, and editorial missteps at flagship news program, Newsnight. Read More »

Comments (2)

Global Showbiz Briefs: Thomas Bezucha Helms ‘Priceless’ Remake; BBC Adds Ex-Sony Chairman Howard Stringer; More

Thomas Bezucha Directing English-Language Remake Of ‘Priceless’
pricelessThe Family Stone and Monte Carlo director Thomas Bezucha will helm the English-language remake of French romantic comedy Priceless for European film group uMedia. The original movie starred Audrey Tautou and Gad Emaleh and sold 2.15M tickets in France in 2006. Umedia’s remake has been greenlighted for production in early summer on the French Riviera. The story follows Alec, a shy and hardworking waiter at a grand hotel who is mistaken for a millionaire and seduced by a captivating American girl with expensive tastes. When Lauren discovers his true identity and limited resources, she takes off, but Alec pursues her along the Cote-d’Azur. When he ends up stranded and broke, he is saved by a wealthy woman-of-a-certain-age and finds himself kept in the same manner as Lauren, who coaches him on how the play the game as her feelings for him deepen. Pierre Salvadori directed the original which was sold internationally by Wild Bunch.

BBC Adds Howard Stringer Amid Corporate Changes
The BBC has announced a series of changes to transform how the corporation is run. At the same time, it has added former Sony chairman Howard Stringer as a non-executive director for a term of three years beginning January 1. The BBC logomoves come a year after myriad crises began to plague the broadcaster including the Jimmy Savile child sex abuse scandal and the editorial missteps at flagship news program Newsnight. Among the changes are a 60% reduction in the number of pan-corporation management boards “so that senior managers will be able to make faster decisions and concentrate on running their teams and departments.” Decision making by multiple committees will shift to much greater personal responsibility, ensuring “there are no blurred lines,” the broadcaster said. “As a creative organization, individuals need to be able to take creative risks without fear, managers will not be penalized for brave, well-made decisions that were taken for the right reasons.” Speaking about the changes, director general, Tony Hall, said, “This is an important first step in making the BBC simpler and better run.”  Read More »

Comments (0)

Global Showbiz Briefs: Biddy Baxter Set For BAFTA Honor; TrustNordisk Sells ‘Ragnarok’ In Multiple Territories; More

By | Thursday, 14 November 2013 06:00 UK

Biddy Baxter Set For Honor At British Academy Children’s Awards
BAFTA will present TV producer and writer Biddy Baxter with its Special Award at this year’s British Academy Children’s Awards on November 24. The award recognizes an individual’s outstanding contribution to children’s media and the entertainment industry. David Attenborough will make the presentation to Baxter. She first joined the BBC in 1955 as a radio studio manager, later becoming the producer of Listen With Mother and School Radio’s Junior English programs and then of BBC Television Children’s Programmes. She was editor of kids show Blue Peter from 1962-88, receiving 12 BAFTA nominations and winning two statues during her tenure. In 2003, she founded the John Hosier Music Trust to provide scholarships to enable talented but impoverished music students to undertake postgraduate studies.

TrustNordisk Sells ‘Ragnarok’ To China, India, Other Territories
TrustNordisk has concluded further deals on its Norwegian action-adventure pic Ragnarok. The film previously sold to Magnolia in the U.S. and has added China (Melting Culture Ltd.), Indonesia (Pratama Film), Spain (Artwood), Brazil (Mares Filmes LTDA) and Thailand (IPA) to its list of territories. It premiered at Fantastic Fest in Austin and was released locally on October 4. It is currently the top local film of 2013 at the Norwegian box office. Ragnarok stars Kon-Tiki’s Pål Sverre Hagen as an archeologist obsessed with the Oseberg Viking ship. … Read More »

Comments (0)

BBC Annual Report: Broadcaster “Seriously Let Down” License Fee Payers

By | Tuesday, 16 July 2013 14:52 UK

BBC Trust chairman Chris Patten quoted Charles Dickens today in reflecting on the corporation’s last year: “It was the best of times, it was the worst of times,” he said. Patten made the remark in presenting the BBC’s annual report for the year ended March 31. He was specifically referring to the ups and downs of 2012/2013 which included highs like coverage of the summer Olympics and lows like the Jimmy Savile sex abuse scandal. Speaking of the Savile crisis and of editorial troubles at flagship news magazine Newsnight, Patten said, “The BBC seriously let down both itself and license fee payers. Trust in the institution took a hit as a result, although it has begun to recover.” The fallout from the Savile scandal was costly in more ways than one. It was revealed that the broadcaster spent about £5M on investigations in the wake of the crisis while payments to outgoing execs also jumped. Talent remunieration dropped a little over 1%, but executive pay rose from $2.56M to £4.13M, per The Guardian. Those execs include former general director Mark Thompson who left in September 2012 to be CEO and president of The New York Times Co., and George Entwistle who left in November after just 54 days on the job amid the Savile revelations. Entwistle alone receieved £470,000 in severance plus £107,000 in legal fees. The corporation … Read More »

Comments (0)

BBC Accused Of Misleading Parliament Over Failed £100M Digital Media Initiative

By | Tuesday, 11 June 2013 14:22 UK

The BBC is in hot water again, this time over the handling of the Digital Media Initiative, a project to digitize archive content and make it easily accessible to production staff. The project was cancelled last month, but had already cost the broadcaster and taxpayers nearly £100M. Now, the Commons Public Accounts Committee (PAC) contends that it was misled over the status of the initiative during evidence given in 2011 by the BBC and its then-director general Mark Thompson. At the time, Thompson – who is now CEO of the New York Times Company – told the Committee, “There are many programs that are already being made with DMI, and some have gone to air and are going to air with DMI already working.” But at a hearing yesterday, Committee chair Margaret Hodge said, “We were told that there were bits of this system that were working, that you were using them. That wasn’t true. That just wasn’t true.” She has summoned Thompson to answer questions at a July hearing, The Guardian reports.

In a statement, Thompson said, “When I appeared in front of the PAC… I answered all of the questions from Committee members honestly and in good faith. I did so on the basis of information provided to me at the time by the BBC executives responsible for delivering the project.” Thompson has had a hard time leaving the BBC behind. Just as he was starting his New York Times Co. job in November, he was the subject of scrutiny from the flagship paper, and the British media, over the Jimmy Savile/Newsnight saga and was also interviewed for an inquiry into the scandal which erupted just after he left the broadcaster. Read More »

Comments (0)

Former Editor Of Rupert Murdoch’s London Times Named Head Of News At BBC

By | Tuesday, 16 April 2013 09:52 UK

James Harding resigned as editor of Rupert Murdoch’s The Times neswspaper in December saying, “It has been made clear to me that News Corporation would like to appoint a new editor of The Times.” Reports suggested that Harding’s departure was the result of upset at The Times’ parent company over the paper’s somewhat critical stance during the phone-hacking scandal that had engulfed News Corp.’s UK press arm, News International. When Harding starts his new job as director of news and current affairs at the BBC on August 12, he’ll be joining another company that has seen its share of recent crises.

The BBC’s news division has been plagued by troubles in the past six months including the Jimmy Savile scandal, botched reporting at the flagship Newsnight program and walkouts by journalists. Its Panorama program is drawing fire this week over allegations that London School of Economics students were put in harm’s way during the filming of a documentary in North Korea. Read More »

Comments (3)

BBC Accused Of Misleading UK Students For Undercover Filming Of North Korea Doc

By | Monday, 15 April 2013 14:03 UK

After the drama that played out in the BBC‘s news division late last year amid the Jimmy Savile and Newsnight crises, the broadcaster has come under further fire regarding one of its news shows. The London School of Economics believes some of its students were endangered during a recent trip to North Korea on which a team of undercover BBC journalists filmed a documentary for the Panorama program. The LSE and its students union have demanded that the BBC withdraw the show which is due to air tonight, but the broadcaster is still going forward. LSE director Craig Calhoun wrote on Twitter today: “Producers of Panorama seem not to have learned any lessons from recent BBC scandals. Consciously chose to endanger LSE students. For what?” In a statement, the BBC said “public interest” in airing the report “is very strong indeed.” It added that such a program “involves some difficult judgements, editorially, practically and ethically and that is why it has been handled at a senior level.” Read More »

Comments (0)

Global Showbiz Briefs: New BBC Chief Takes Reins, HBO & Canal Plus, China’s TV Docu Market, Bona Film Group

By | Wednesday, 3 April 2013 05:00 UK

New BBC Chief Says “Best Days Lie Ahead”
Today was the first day on the job for the BBC’s new director general, Tony Hall. The broadcaster’s former head of news returned to the Beeb after more than a decade as CEO of the Royal Opera House. The organization he confronted today is in far different shape than it was when he left. After going into crisis mode last October when the Jimmy Savile sex abuse scandal broke open, the BBC was rocked by the mishandling of a Newsnight report that mistakenly identified a senior politician as an alleged pedophile. Those events led to the resignation of former director general George Entwistle after only 54 days on the job. Mark Thompson, Entwistle’s predecessor, left in September to become CEO of The New York Times Company and under his watch austerity measures were put in place after the license fee that was frozen until 2017. Two major unions went out on strike at the BBC last Thursday in protest over what was referred to as “a modern-day BBC sweatshop” along with bullying claims at the company. Hall made a handful of appointments prior to starting at the BBC, but has yet to name a head of news or head of television. In an email to staff today, he said, “With imagination and hard work, the BBC’s best days lie ahead of us.” Read More »

Comments (0)

BBC Staff To Strike Over Easter; Union Calls Broadcaster “Modern-Day Sweatshop”

By | Thursday, 21 March 2013 10:52 UK

UPDATE, WRITETHRU, 4:33 AM: The National Union of Journalists and media and entertainment union Bectu have set a 12-hour walkout at the BBC starting at noon March 28. The action coincides with the start of an indefinite work-to-rule period in which employees do no more than the minimum required by their contracts. The move could affect Easter scheduling and will be the second walkout in recent weeks over compulsory layoffs and excessive workloads, which the unions believe are compromising quality journalism and programming. That’s especially notable given the high-profile snafus at flagship news magazine Newsnight late last year as the corporation was dealing with fallout from the Jimmy Savile sex scandal.

Bectu says management is attempting to create “a modern-day BBC sweatshop” while it forges ahead with a cost-cutting initiative which will zap 2,000 jobs across the group. The BBC has been tightening its belt since revenues were cut drastically through 2016 due to a freeze on the TV license fees that help support it. The upcoming action is also taking a stance on bullying and harassment. Employees have given evidence to the ongoing internal review that sprang from the Savile revelations. The union says Read More »

Comments (7)

BBC Releases 3,000 Documents From Inquiry Into Jimmy Savile/’Newsnight’ Scandal

By | Friday, 22 February 2013 13:24 UK

The BBC this morning published 3,000 pages of interviews and correspondence related to the Jimmy Savile sex abuse scandal and the 2011 shelving of a Newsnight program that would have revealed the late host’s alleged crimes. The documents include few earthshattering revelations, but are laced with internal criticisms and email chains that provide a window onto the workings of the venerable broadcaster whose armor has been severely dinged in the past several months as a result of the combined crises. (Read the full report here.)

The documents, provided by the Pollard Inquiry into the handling of the Newsnight affair, include testimony from key witnesses like Newsnight anchor Jeremy Paxman, whose evidence has been the focus of much scrutiny given its criticisms of management. He told interviewers that the Pollard Inquiry was being conducted in a “ridiculous fashion” and called the BBC’s behavior regarding the Newsnight report “contemptible.” He further said he’d been surprised by then-editor Peter Rippon’s response when Paxman wanted to pursue the Savile investigation after learning that rival ITV was about to air its own exposé. According to Paxman, Rippon said “I just can’t do this.” Paxman contends the use of the word ‘can’t’ was “very, very unusual… and I didn’t say, ‘What do you mean ‘can’t'? Someone has told you that you can’t, or you physically can’t face it?’” Paxman says he now believes it was a mixture of both. (The BBC said yesterday that Rippon would take over a newly-created post as editor of the BBC online archive). Paxman added that Savile’s behavior was “common gossip” around the corporation, although much of his testimony has been redacted. The BBC said today that 3% of the overall information has been blacked out “for a very limited number of legal reasons.” Read More »

Comments (4)

Global Showbiz Briefs: Pistorius-Steenkamp, ‘Reclaim’, Savile Fallout, David Haslingden

By | Friday, 22 February 2013 04:31 UK

BBC Three Orders Reeva Steenkamp Special
Fast-turnaround specialiast Mentorn Media is at it again. The producer has been commissioned by BBC Three for a quickie doc about the murder of Reeva Steenkamp. Steenkamp’s shooting death has been making headlines since she was killed on Valentine’s Day with star athlete Oscar Pistorius accused of murder. He has pleaded not guilty. Nick London is producing and directing for BBC Three. Rick Edwards, who presented Paralympics coverage for Channel 4, will host. Mentorn’s credits include Ricky Gervais’ An Idiot Abroad for Sky and HBO documentary For Neda. It also recently made fast-turnaround docs about Hurricane Sandy and the Aurora, Colorado massacre. Mentorn’s sister company Passion Distribution is handling sales.

Luketic, Former MGM Exec Sutherland Team On Oz Thriller
Los Angeles-based Australian director Alan White is set to direct Reclaim, a psychological thriller about an American couple who come to Australia to adopt a child after their unborn child dies in a car accident. Due to shoot in Oz later this year, the film is the first from a co-venture between U.S.-based Australian director Robert Luketic and Ian Sutherland’s Origin Productions, who will serve as producers with Brian and Josh Etting of L.A.–based Garlin Pictures. Sutherland, a former EVP of international theatrical distribution for MGM, and Luketic have been developing projects for several years. It will be the first Aussie film for White since 2000’s Risk. The screenplay is by Luke Davies (Candy) and Carmine Gaeta. Casting is underway. Arclight Films, which is selling worldwide rights, pitched the project to buyers at the Berlin festival’s European Film Market.- Don Groves
Read More »

Comments (0)

In Latest Headache For The BBC, Journalists Stage 24-Hour Strike

By | Monday, 18 February 2013 11:06 UK

In an effort to defend their jobs and stem what they consider the compromise of quality journalism and programming, members of the National Union of Journalists working for the BBC went on strike just after midnight local time on Monday. The 24-hour walkout comes as workers are “angry and frustrated at the poor decisions being taken at the top of the BBC” regarding staffing and layoffs. The public broadcaster has been tightening its belt since revenues were cut drastically through 2016 due to a freeze on the TV license fees that help support it. According to the union, 7,000 jobs have been shed since 2004 and another 2,000 cuts are expected. The BBC has also been hit by scandals related to the flagship Newsnight program which resulted in the resignation of former director general George Entwistle late last year amid what’s been termed “one of the worst management crises in the BBC’s history.” Entwistle’s replacement, Tony Hall, comes aboard in March. Already last week, Hall caused some controversy with his appointment of a former Labour Party minister to a highly-paid senior position. Scheduling was due to be disrupted throughout the day across the BBC’s radio and TV properties with news and talk shows replaced by reality reruns.

Comments (2)

New BBC Chief Begins To Fashion Senior Management Team

By | Thursday, 14 February 2013 11:49 UK

Incoming BBC director general Tony Hall has named James Purnell as director of strategy and digital and has expanded Tim Davie’s BBC Worldwide role. Meanwhile, former head of news, Helen Boaden, is going back to radio. The shifts come as Hall prepares to take over at the head of the broadcaster in March. He does so following the late-2012 sex-abuse and editorial scandals that plagued the corporation and resulted in the resignation of former director general George Entwistle after only 54 days on the job. (The moves also come one day after it was revealed that civil claims have been filed against the BBC on behalf of 31 alleged victims of late host Jimmy Savile.) Hall today said, “I am building a senior team that will define the BBC and public service broadcasting for the next decade. It will be a team that is made up of outstanding talent from outside the BBC combined with the best people from within.” He noted that more changes are to come in the next months, notably the appointment of a new head of news and a new director of BBC Television.

Boaden, who stepped aside in November amid an inquiry into the controversial cancellation of an investigative report by the BBC’s flagship current affairs program, Newsnight, later returned to her post but will now segue out of the division, becoming director of BBC Radio. She was formerly a controller of BBC Radio 4. Read More »

Comments (2)

Late BBC Host Jimmy Savile’s Abused Children On Pubcaster’s Premises, Report Finds

By | Friday January 11, 2013 @ 3:41am PST

Joe Utichi contributes to Deadline’s UK coverage

UPDATE, 4:49 AM: The BBC has responded to the findings of this mornig’s report that exposes the extent of sexual abuse by former BBC host Jimmy Savile. In a statement, the broadcaster said: “As we have made clear, the BBC is appalled that some of the offences were committed on its premises. We would like to restate our sincere apology to the victims of these crimes. The BBC will continue to work with the police to help them investigate these matters. We have also set up the Dame Janet Smith Review to help us understand how these crimes could have been committed and how we can avoid them happening ever again.”

PREVIOUS: While the scandal-plagued BBC has ceased making headlines on a daily basis, a report on sexual abuse allegations against late BBC personality Jimmy Savile could turn attention back to the corporation’s past. The ‘Giving Victims a Voice’ report reveals that the former Top Of The Pops host committed 214 criminal offenses against children and young people – some as young as 8 – over four decades. Released by the Metropolitan Police and the National Society for the Prevention of Cruelty to Children, the report says Savile used the celebrity he earned through high-profile BBC hosting gigs like Top Of The Pops and Jim’ll Fix It to gain access to children and dupe institutions, including the BBC itself, Read More »

Comments (3)

UK Parliament Slams BBC Over “Cavalier Use Of Public Money”

By | Thursday, 20 December 2012 12:53 UK

A day after it faced harsh criticism in a review of its response to the Jimmy Savile/Newsnight crisis, the BBC has taken a lambasting from British lawmakers over a severance payment to former director general George Entwistle. The Public Accounts Committee of Parliament slammed the pubcaster for a “cavalier use of public money” when it agreed to pay Entwistle £450,000 ($714,000) upon his November resignation, twice the provisions in his contract. Entwistle resigned amid furor sparked by the BBC’s handling of the Savile sex scandal and questionable editorial decisions made at flagship current affairs program Newsnight. “Public servants should not be rewarded for failure. But that was exactly what happened when the BBC Trust paid off [Entwistle],” the committee said. In response, BBC Trust chairman Lord Patten again defended the move to swiftly resolve Entwistle’s severance, telling BBC Radio 4 today, “The legal advice we had is: if we fought, we would have fetched up a bigger bill.” He also called the committee’s report “shabby.” The committee said it has asked for an official examination of the BBC’s severance payments and benefits for senior managers which have totaled over £4M to 10 people since 2010.

Comments (4)

UPDATE: Inquiry Finds Sex Abuse/Editorial Scandal Is “One Of The Worst Management Crises” In BBC History

By | Wednesday, 19 December 2012 12:50 UK

UPDATE, 4:50 AM : A review into the cancellation of a BBC Newsnight program that would have revealed allegations of rampant sexual abuse by late BBC personality Jimmy Savile has been released. In the report, overseen by former Sky News chief Nick Pollard, are strong criticisms of the BBC Trust along with senior BBC executives past and present. The review (read it here) found that the BBC response to the scandal that blew open in October when rival ITV aired a program outlining allegations against Savile, was “chaos and confusion.” Pollard said, “The efforts to get to the truth behind the Savile story proved beyond the combined efforts of the senior management, legal department, corporate communications team and anyone else for well over a month.” Former BBC director general George Entwistle and BBC1 controller Danny Cohen didn’t look hard enough at the issues at the time the Newsnight report was shelved in late 2011 and tributes to Savile aired on BBC1, the review found. This was especially in light of emails that had been sent to Entwistle and Cohen, but apparently not read, that mentioned a “darker side” of Savile. Newsnight editor Peter Rippon is to be replaced but head of news Helen Boaden’s October offer to resign was not accepted and she will return to work tomorrow. Her deputy, Stephen Mitchell, resigned just after the Pollard report Read More »

Comments (0)

BBC Directors Face Parliament Over Ongoing Crisis: “We Shot Ourselves In The Foot”

By | Tuesday, 27 November 2012 14:36 UK

In a three-hour session this morning, BBC Trust chairman Lord Chris Patten and acting BBC director general Tim Davie answered questions about ongoing troubles at the broadcaster. This was the same panel that grilled George Entwistle in October, two weeks before he was forced to resign as director general. Patten’s and Davie’s turns were somewhat less fraught, although Patten was often taken to task by one BBC-averse MP. Both Patten and Davie owned up to a “bad journalistic error” that led to the running of a recent Newsnight report that falsely implied former Margaret Thatcher adviser Lord McAlpine was a pedophile. However, Davie said he thought cancelling the 60 Minutes-like flagship program would be an “overreaction.” Disciplinary hearings are currently underway with the dozen or so people involved in the report. Read More »

Comments (0)

CEO, Board Members Exit Australia’s Quickflix; Trading Still Suspended

By | Tuesday, 20 November 2012 15:32 UK

The CEO and two board members of Australian online DVD rental and streaming service Quickflix are leaving the company. Quickflix last week requested its stock be temporarily suspended from trading in Australia, pending an announcement of a new strategic investor. That suspension was expected to be short-lived but will now remain in effect until late next week. Today, the company announced CEO Chris Taylor had resigned and will leave in March 2013. Founder and exec chairman Stephen Langsford will assume the role of CEO at that time. Also, non-executive directors Justin Milne and Susan Hunter are resigning from the board, although Hunter will remain as company secretary. HBO paid $10.7M for a 15.7% stake in Quickflix in February, but the service took a $1.87M operating loss in the quarter ending September 30 as its cash reserves dwindled to $2.28M. The company has 115,592 paying subscribers. Read More »

Comments (0)
More Deadline | Hollywood »